Met kleinkinderen naar Orchideën Hoeve (2)

Uit de categorie: Camper Reisverhalen, Nederland
Datum: 31/07/2021

De volgende dag moesten we ze weer bij de ouders afleveren op een vakantiepark in Arnhem waar zij weer verder vakantie hielden.
Het waren een paar leuke dagen met de kleinkinderen.

De bloemenboog

En wij rijden dan nu door naar het noorden om de Elfstedentocht met de camper te gaan rijden.

Onderweg naar Friesland komen we nog wat andere dingen tegen. Het eerste was landgoed Mariendaal in Arnhem. Een mooi gebied om te wandelen.

Mariendaal Arnhem

We overnachten die avond op de camperplaats ’t Turfwegje.

De volgende dag wilden we flink opschieten en naar Heerenveen rijden maar dat hebben we niet gehaald. We kwamen weer langs de Orchideeën Hoeve en we besloten daar opnieuw te overnachten. Ook omdat we de winkel hiervan nog niet bekeken hadden (kinderen hadden daar geen tijd voor) en die kun je ook bezoeken zonder entree kaartje.
Dat hebben we dus in de middag gedaan en de winkel was inderdaad ook wel leuk met wat ideetjes om eventueel zelf een keer te maken. Met bijvoorbeeld schelpen die we bij ons aan het strand ook kunnen vinden.

orchideeen

Orchideeen

’s Avonds hebben we daar ook in het restaurant gegeten. Scheelt weer een avond koken. Je moet wel op tijd eten want de keuken sluit al om 6 uur.