Het is alweer 1 mei. En we komen er in de loop van de dag achter dat dit een vrije dag is in België. ’s Morgens was het al druk op de camperplek met dagjes mensen die aan kwamen voor een bezoek aan de grote speeltuin met kinderen. We wilden ook betalen voor toegang van een kasteel en dat bleek
Lees meer...België meivakantie (2)
België meivakantie (1)
Vandaag, 26 april, vertrekken we weer richting België voor een ruime week. We rijden eerst door over de snelweg naar de eerste camperplaats en dat is in Ravels. Een mooie plek ver van de doorgaande weg en met een stukje groen erbij.
Lees meer...De Moezel – van bron tot Koblenz (8)
De volgende dag was het nog warmer en we besloten eerst in het plaatsje Kobern-Gondorf naar de Kapel en burcht te gaan die hoog op een berg staat. De weg er naar toe was eigenlijk wel heel erg smal voor de camper maar we zijn wel boven gekomen. De haarspeldbochten die er in zaten konden niet eens in een draai gemaakt worden.
Lees meer...De Moezel – van bron tot Koblenz (1)
De zomervakantie staat voor de deur en we gaan de Moezel volgen van bron tot aan Koblenz, waar hij uitmondt in de Rijn.
Vandaag op 19 juli vertrekken we, maar zodra we buiten bereik van de thuis wifi zijn stopt de navigatie er mee. Het blijkt dat de gedownloade kaarten eraf zijn op twee na. Waarom is een raadsel maar we rijden maar even terug om de kaarten via wifi opnieuw te downloaden.
Weekje Belgische Ardennen (2)
Vandaag zijn we naar de watertuinen gereden. Ofwel Jardins d’eau d’annevoie. Een mooi groot park met allemaal fonteinen, riviertjes, watervallen enz. Leuk om dat te zien.
Lees meer...Weekje Belgische Ardennen
Eind april vertrokken we voor een weekje naar België.
We gingen de eerste dag direct naar de camperplaats in Lommel om daar te overnachten. Het was er redelijk vol en we konden nog net op een mooi plekje achterin staan. Lekker langs het water.
Weekend Lommel
We gaan er weer een weekendje op uit. We besluiten om het weekend naar Lommel te gaan en daar de omgeving te bekijken.
De camperplek bij de Lommerse Sahara leek ons wel een leuke plek om te staan.
België deel Ardennen (2)
We hebben overnacht op de camperplek in Stavelot bij het zwembad. Het waren wel wat kleine smalle wegen om er te komen maar het is gelukt en we hebben er goed kunnen slapen.
Lees meer...België deel Ardennen (1)
We gaan na lange tijd weer eens op stap met de camper en we rijden richting de Belgische Ardennen.
Lees meer...Weekend België (2)
En dat we in Boom stonden kwam mooi uit want we wilden daar in het park de 7 Trollen opzoeken die door dezelfde kunstenaar als in Denemarken gemaakt zijn.
Lees meer...