Nog meer camperplekken

Uit de categorie: Camper Reisverhalen, Duitsland
Datum: 30/07/2012

Vandaag reden we weer verder naar camperplek Frielendorf Silbersee. Onderweg weer mooie dingen gezien en gestopt als we iets wilden bekijken of wat wilden drinken en/of eten.

Onderweg even bijkomen van alles

Eenmaal op de camperplek aangekomen ontdekten we dat dit een mooie plek is boven op een berg waardoor er veel wind te voelen is. Wel lekker als de zon schijnt, misschien minder als het toch al niet te warm is. Voor ons was het prima. Het viel ons op dat hier veel campers met kinderen stonden. Zoveel op een camperplek hadden we nog niet gezien. Dit kwam omdat er veel vermaak voor kinderen in de buurt is dus als je ze een dagje wilt verwennen met een leuke speelplek dan kun je altijd hier even langs komen.

Mooi uitzicht op de camperplek

We hebben ook de fietsen eraf gehaald, ’s middags gefietst door het vakantiepark, ’s avonds fietspad afgefietst, wat nog best wel steil omhoog ging. We zijn dan ook niet te ver geweest want je kan na het steile stuk wel lekker naar beneden gaan maar je moet ook altijd weer terug.
Lekker buiten gezeten ’s avonds.

Op 31 juli zijn we weer een eind doorgereden, 3 uur verder, maar wel met stops onderweg. (Weer eens heerlijke broodjes gegeten) en zo waren we een aardige poos onderweg. Primitief maar wijst de juiste weg
Het is bewolkt en we staan nu op een camperplaats waar maar 3 plaatsen zijn. We staan er met 2 campers.
Het is een camperplaats in Siegen en heet Hallenbad Weidenau. Het is echt een overnachtingsplek want er is niet veel te beleven. En buiten zitten is ook niet echt gezellig. Wel staan we dichtbij een groot winkelcentrum dus daar moesten we wel even heen om te kijken of ze er iets verkochten. Dat was natuurlijk zo dus de garderobe van Anneke is weer wat groter geworden.
De camperplek was best lawaaierig omdat er hoog naast/over een snelweg liep en daar hoor je toch wel goed de auto’s rijden. Je kan ook onder de snelweg door een bos in wandelen om de hond uit te laten dat was de wandeling van de volgende ochtend vlak voor het ontbijt.

Minder gezellige camperplek in Siegen

In het bos loop je ook omhoog